Priser 2024/2025
Uforpligtende telefonsamtale:
Individuel samtaleterapi:
Der betales efter hver endt samtalesession via Mobilpay.
Der modtages ikke dankort/kreditkort betaling.
Afbud
Senest rettidig afbud er kl.19 dagen før aftalte tid.
Dette kan ske via mail til; tanja@mind-work.dk eller under feltet “Mine tider” i bookingsystemet.
Ved afbud senere end dette afkræves der betaling for en halv samtale session.
Ved udeblivelse afkræves betaling for den pågældende samtale session.
Kontakt
Du kan kontakte mig via mail; tanja@mind-work.dk. Jeg bestræber mig på at vende tilbage på din henvendelse indenfor 24 timer på hverdage.
Der er også mulighed for at booke tid til en uforpligtende telefonsamtale, hvor jeg ringer dig op på det angivne telefonnummer. Til afsatte tidspunkt.
Dette kan bookes online via;
Bookingsystemet
Vores samtaler afholdes på adressen Danmarksgade 29, 9900 Frederikshavn.
Jeg lejer et lokale gennem Katrine Bagnkop, der er indehaver af Bagnkop MindBody, Danmarksgade 29, 9900 Frederikshavn.
Tjenesten udbydes af:
Tanja Hestvang indehaver af Mind-work
CVR. nr. 44064790
Du kan kontakte mig på: tanja@mind-work.dk
Terapisamtaler foregår på adressen Danmarksgade 29, 9900 Frederikshavn. Det er i et lokale, der udlejes af Katrine Bagnkop, indehaver af Bagnkop MindBody.
Der udbydes 2 tjenester; En terapisamtale af varighed på 60 minutter og en Uforpligtende telefonsamtale af varighed optil 15 minutter.
Rettidige afbud skal ske senest kl.19 dagen forinden aftalen, enten via Bookingsystemet (under mine tider) eller via mail til; tanja@mind-work.dk.
Ved afbud senere end dette afkræves, der betaling for en halv samtale session.
Ved udeblivelse afkræves betaling for den pågældende samtale session.
Der afregnes via Mobilpay efter hver endt samtale. Indbetalingsoplysninger oplyses efter endt samtale. Alle priser er i danske kroner (DKK) inkl. Moms. Der er ingen betalingsgebyrer. Efter betalingen modtages en kvittering på e-mail til den e-mailadresse, som der er registreret i oprettede brugerprofil.
Hjemmesiden www.Mind-work.dk indsamler og opbevarer ikke personlige data. Der anvendes hverken cookies, sporingsværktøjer eller nogen anden form for dataindsamlingsteknologi. Det digitale bookingsystem varetages og administreres gennem Planway. Planway lever op til persondatalovgivningen (GDPR), hvilket blandt andet betyder, at alt data i Planway er krypteret. Al personlig data i Planway er kun tilgængeligt for dig som bruger, samt Mind-Work, og deles ikke med tredje part.
Oplysninger der er påkrævet ved oprettelse af brugerprofil og bookninger er;
Disse oplysninger indsamles for at kunne sende kvittering for betaling, samt ved behov for personlig konkakt eksempelvis ved en booket telefonisk samtale eller sygdom.
Brugerprofil gennem Planway bookingsystem slettes efter et år, medmindre du har ønsker om andet.
Informeret samtykke: Du har ret til at få fuld information om terapien, herunder metoder og forventede resultater, før du giver dit samtykke til at deltage.
Tavshedspligt: Jeg har tavshedspligt, hvilket betyder, at alt hvad du deler under samtalerne, forbliver fortroligt, medmindre der er en lovpligtig grund til at bryde denne fortrolighed. Skulle dette forekomme vil jeg altid informere dig om overdragelse af denne information, samt begrundelsen herfor.
Aktindsigt: Du har ret til at få adgang til dine egne journaler og notater, som jeg fører over vores samtaler. Jeg indsamler og opbevarer kun oplysninger, der er relevante i forhold til samtalernes formål. Indsamlet oplysninger opbevares elektronisk gennem Planways journalføring, som ikke er tilgængelig for tredjepart. Disse oplysninger arkiveres efter endt samtale af hensyn til et potentielt ønske om en booster samtale senere. Brugerprofil gennem Planway bookingsystem og indsamlet oplysninger gennem samtalerne slettes efter et år, medmindre der foreligger ønsker eller lovkrav om andet.
Selvbestemmelse: Du har ret til at træffe beslutninger om din egen behandling, herunder retten til at afslutte samtaleforløbet til et hvert tidspunkt, hvis du ønsker det.
Klageadgang: Hvis du er utilfreds med din behandling, har du ret til at klage til relevante tilsynsmyndighed eller patientklagenævn. Disse rettigheder er lavet for at beskytte dig og sikre, at du får den bedst mulige behandling.